از من میشنوید شما که تا به حال تجربه نکردید از این به بعدم در پیش نباشید
من که داشتم آثار مخربی تو زندگیم داشت.یکی از معایب اون اینه که دچار سردرگمی و بی هدفی در زندگی میشی و هر روز دنبال یه چیزی هستی.زندگیتو مختل میکنه.اما اینو بگم که با رد و بدل شدن احساساتی که بینتون هست که قطعا این احساس در بین دختر خانم ها بیشتر هست که شما از این فرآیند احساس خوبی بهتون دست میده.









علاقه مندی ها (Bookmarks)