به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو شرر

    من آدم رکی هستیم.بقول قدیمی ها شما خودت تنت میخواره و دوست داری باهاشون رابطه داشته باشی اگه دوست نداشته باشی خیلی راحت میتوانی اینکار را انجام بدی.
    شوهرت صددرصد حق داره این حرف را مینزه منم بودم اینکارو میکردم اگه بهت اجازه میداد باهاش رفت و آمد کنی باید شک میکردی و جرو بحث نه الان ببخشید رک میگم از کجا معلوم شما مثل دختر خالت دوست نداشته باشی رابطه بیرون از خانواده را تجحربه کنی و دوست پسر بگیری وقتی اینجوری مبینی حساسه و داره بهت گیر میده با عصبانیت داره رحف میزنه و قدغن کرده هرگونه رابطه زنگ زدن پیامک دادن یا رفتن به خانه شان را؟از همه جالبتر این جمله شماست!!!
    بارها وبارها سراین موضوع به شدت باشوهرم جر وبحث کردیم !
    خیلی راحت بهت بگم شوهرت خیلی خوبه که بهت شک نمیکنه و هنوزم بهت اطمینان داره.اینکه منفعل هستی و نمیتوانید بگید مشکل شماست نه شوهرت بهش بگو نمیتونم بگو خودت بهشون بگو.
    از همین الان بهت اخطار میدم داری به شوهرت بعنوان اولویت چندم زندگیت نگاه میکنی دید شوهرت نسبت به این موضوع اینه:برای دوستی با این دختره و مادرش خیلی راحت به من اهمیت نمیده و اصلا به حرفام توجه ای نداره معلوم نیست من شوهرشم و اولویت اول زندگیش منم یا دخترخالش و خالش!!!
    مردها روی دنده لج بیوفتن بدجوری تلافی میکنن هلش نده طرف لجبازی که بره طرف فامیلاش و خانوادش و یکدنده باز یدر بیاره زندگیت نابود بشه از ما گفتن بود
    از اینجور دخترها و زنها فاصله بگیر چه فامیل خودت چه بقیه یکهو دیدی برای زندگیت دردسر شدن توی همین تالار یکی از بچه ها مشکل داشت دوست صمیمش با شوهرش رابطه برقرار کرده کامل و هرروزم تهدیدش میکرد باید بیای پیشم!!مراقب زندگیت باش خرابش نکن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    SpecialBoy (سه شنبه 22 مهر 93), واحد (سه شنبه 25 شهریور 93), نازنین2010 (چهارشنبه 23 مهر 93), روزنه ی امید (سه شنبه 25 شهریور 93), رزا (دوشنبه 24 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه جوری نامزدم رو قانع کنم که چادرشو کنار نزاره؟؟؟؟؟)2)
    توسط سعیداطی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 19:43
  2. طلاق همسر دوم و بازگشت زن اولم چیکار کنم ؟؟؟؟ میترسم بر گردم ؟؟؟؟؟
    توسط tanhaei در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 15:12
  3. +واقعاً نمي دونم چه كار بايد بكنم.؟؟؟؟؟!!! لطفاً‌ كمكم كنيد.
    توسط 1011 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 بهمن 88, 08:05
  4. واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 17:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.