درود بانو شرر
من آدم رکی هستیم.بقول قدیمی ها شما خودت تنت میخواره و دوست داری باهاشون رابطه داشته باشی اگه دوست نداشته باشی خیلی راحت میتوانی اینکار را انجام بدی.
شوهرت صددرصد حق داره این حرف را مینزه منم بودم اینکارو میکردم اگه بهت اجازه میداد باهاش رفت و آمد کنی باید شک میکردی و جرو بحث نه الانببخشید رک میگم از کجا معلوم شما مثل دختر خالت دوست نداشته باشی رابطه بیرون از خانواده را تجحربه کنی و دوست پسر بگیری وقتی اینجوری مبینی حساسه و داره بهت گیر میده با عصبانیت داره رحف میزنه و قدغن کرده هرگونه رابطه زنگ زدن پیامک دادن یا رفتن به خانه شان را؟از همه جالبتر این جمله شماست!!!
خیلی راحت بهت بگم شوهرت خیلی خوبه که بهت شک نمیکنه و هنوزم بهت اطمینان داره.اینکه منفعل هستی و نمیتوانید بگید مشکل شماست نه شوهرت بهش بگو نمیتونم بگو خودت بهشون بگو.بارها وبارها سراین موضوع به شدت باشوهرم جر وبحث کردیم !
از همین الان بهت اخطار میدم داری به شوهرت بعنوان اولویت چندم زندگیت نگاه میکنی دید شوهرت نسبت به این موضوع اینه:برای دوستی با این دختره و مادرش خیلی راحت به من اهمیت نمیده و اصلا به حرفام توجه ای نداره معلوم نیست من شوهرشم و اولویت اول زندگیش منم یا دخترخالش و خالش!!!
مردها روی دنده لج بیوفتن بدجوری تلافی میکنن هلش نده طرف لجبازی که بره طرف فامیلاش و خانوادش و یکدنده باز یدر بیاره زندگیت نابود بشه از ما گفتن بود
از اینجور دخترها و زنها فاصله بگیر چه فامیل خودت چه بقیه یکهو دیدی برای زندگیت دردسر شدن توی همین تالار یکی از بچه ها مشکل داشت دوست صمیمش با شوهرش رابطه برقرار کرده کامل و هرروزم تهدیدش میکرد باید بیای پیشم!!مراقب زندگیت باش خرابش نکن![]()







ببخشید رک میگم از کجا معلوم شما مثل دختر خالت دوست نداشته باشی رابطه بیرون از خانواده را تجحربه کنی و دوست پسر بگیری وقتی اینجوری مبینی حساسه و داره بهت گیر میده با عصبانیت داره رحف میزنه و قدغن کرده هرگونه رابطه زنگ زدن پیامک دادن یا رفتن به خانه شان را؟از همه جالبتر این جمله شماست!!!

علاقه مندی ها (Bookmarks)