سلام آقای کامران
راستش من اینجور موقع ها یه حالت شرمندگی و ناراحتی دارم نمیدونم چی باید بگم اشکم در میاد.
میدونید اکثر بیماری ها ریشه در حالات روحی ما دارن
از شما خواهش دارم خیلی به خودتون برسین استرس نداشته باشین حرص نخورین شادباشین
این بیماری یعنی جسم و روحت داره داد میزنه که بقیه عمرتو شاد باش اینقدر منو عذاب نده برا چی استرس داری ای انسان .
پس لطفا ازین به بعد سعی کنید ناراحت نباشین
هیچ بیماری نیست که خارج از اراده یه انسان باشه
هیچ وقت بادیدن امار نگران نشید شما بازم حالتون میتونه خوب خوب بشه
چند سال پیش دکترا به مادرم گفتن قندش بالاست باید دارو مصرف کنه منم نگاه ازمایشش کردم دیدم یه مقدار بالا بود قندش
ولی بهش گفتم حتما اعصابت خورد بوده قندت رفته بالا یعنی یجوری بهش القا کردم که مریض نیستی باورتون میشه الانم چند ساله قندش نرماله دارو هم مصرف نمیکنه خدارو شکر.
خودش هم اصلا قبول نداشت میگفت دیابت چیه من سالم سالمم ...
از ته دل براتون دعا میکنم اوضاع و احوالتون خوب باشه
منتظر بهبود حالتون هستیم
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 21:39
علاقه مندی ها (Bookmarks)