
نوشته اصلی توسط
mahasty
خانم فاطمه، من خیلی احساساتی نیستم و خودمو مذهبی هم نمی دونم. به شما هم "حمله" نمی کنم؛ اما با خوندن این پست تنم لرزید.
هدف؛ وسیله رو توجیه می کنه؟ شما با مطالعه طرفدار نازیسم شدید یا این عقده خودتونه؟ موفقیت یعنی چی از نظر شما؟
از این طرف میفرمایید پاک شدی و تصمیمت برای پاکی قطعیه، از اینور می فرمایید خب حالا از اول شروع کن و دروغ بگو!
خدا رو شکر باز کننده تاپیک فکر سالمتری دارند اما وای به حال کسی که ندونه و نوشته های شما رو بخونه.
خانم سرکش
1- چرا با کسی مثل خودتون ازدواج نمی کنید؟
2- چرا ورود شما به کشوری باید ممنوع باشه؟ کمی توضیح بدید شاید بشه از طریق قانونی رفعش کرد.
3- امکانش نیست که خونوادتون کشور سومی رو برای اقامت انتخاب کنند یا شما نزد خواهر یا برادرتون برید؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)