به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط chaplos نمایش پست ها
    خب می خوام همین کارو کنم ولی نمیشه :| ای کاش همون 2 سال پیش باهاشون گرم نمیگرفتم...
    مثلا نری پیششون میگن نامرد فلان قهر میکنن :| بچه ان کلا :d کاش می تونستم مدرسه رو عوض کنم :-"
    خوب بگن قهر کنن
    هوبه تو پسریا بگن نامرد
    هرچی میخوان بگن
    کلن به هودت بگو شعور ندارن میگن
    یکی که شعور نداشت
    کل لیسانس اسم منو گداشت نانچیکو
    بعدش چی شد
    اون الان شریف قبول شده
    من تهرانم
    تا آهر عمرم دیگه نمی بینمش

    یکی از دوستام میدونی سر چی با من قهره دو سال؟؟؟؟
    یه مدت بهم میگفت پروژه ام رو بیارم برام انجام میدی
    گفتم بیار
    هی امروز و فردا میکرد نمی آورد
    آعرش یه روز بهش گفتم ببین دیگه امتخانا تموم شد
    باید به پروژه های هودم برسم بیار امروز ببینم چیه
    برگشت گفت نه نمیشه امروز باید برم هونه زود
    مامانم منتظرمه
    منم چیزی مگفتم
    2 ساعت بعد داشتم برمیگشتم خونه با دوس پسرش دیدمش که از کافی شاپ میومدن بیرون
    باز به روشون نیاوردم و از خیابون رد شدم رفتم اونور
    4 روز بعدش زنگ زد که پس چرا نمیای یونی پروژه ام رو انجام بدی؟
    منم گفتم ببخشیدا
    زود پیشدستی کرد که آره ما اونروز دیدیمت و بعد تلفن رو قطع کرد و تموم
    الان دو سال میگذره
    بعد من کل لیسانسم با این آدم بودم و برام تعریف میکرد که پسرا دنبالم چی میگن ( خودم تو اکیپ هاشون نبودم )

    اگه بهوای به حرف مردم زندگی کنی باید تا آهر همر مطابق با اونا زندگی کنی
    هر وقت دیدی کسی داره آزارت میده
    رابطت رو باهاش فطع کن
    مگر فامیل نزدیک

    من اصلن دوستای دوران دبیرستانم رو به جز یکی دو تا هوبشون دیگه نمی بینم
    یعنی رفیق فابریک های خودمو می بینم فقط
    ویرایش توسط nafiseh joon : سه شنبه 01 مهر 93 در ساعت 22:19

  2. کاربر روبرو از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده است .

    chaplos (سه شنبه 01 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.