خوب بگن قهر کنن
هوبه تو پسریا بگن نامرد
هرچی میخوان بگن
کلن به هودت بگو شعور ندارن میگن
یکی که شعور نداشت
کل لیسانس اسم منو گداشت نانچیکو
بعدش چی شد
اون الان شریف قبول شده
من تهرانم
تا آهر عمرم دیگه نمی بینمش
یکی از دوستام میدونی سر چی با من قهره دو سال؟؟؟؟
یه مدت بهم میگفت پروژه ام رو بیارم برام انجام میدی
گفتم بیار
هی امروز و فردا میکرد نمی آورد
آعرش یه روز بهش گفتم ببین دیگه امتخانا تموم شد
باید به پروژه های هودم برسم بیار امروز ببینم چیه
برگشت گفت نه نمیشه امروز باید برم هونه زود
مامانم منتظرمه
منم چیزی مگفتم
2 ساعت بعد داشتم برمیگشتم خونه با دوس پسرش دیدمش که از کافی شاپ میومدن بیرون
باز به روشون نیاوردم و از خیابون رد شدم رفتم اونور
4 روز بعدش زنگ زد که پس چرا نمیای یونی پروژه ام رو انجام بدی؟
منم گفتم ببخشیدا
زود پیشدستی کرد که آره ما اونروز دیدیمت و بعد تلفن رو قطع کرد و تموم
الان دو سال میگذره
بعد من کل لیسانسم با این آدم بودم و برام تعریف میکرد که پسرا دنبالم چی میگن ( خودم تو اکیپ هاشون نبودم )
اگه بهوای به حرف مردم زندگی کنی باید تا آهر همر مطابق با اونا زندگی کنی
هر وقت دیدی کسی داره آزارت میده
رابطت رو باهاش فطع کن
مگر فامیل نزدیک
من اصلن دوستای دوران دبیرستانم رو به جز یکی دو تا هوبشون دیگه نمی بینم
یعنی رفیق فابریک های خودمو می بینم فقط









علاقه مندی ها (Bookmarks)