به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط soyloca نمایش پست ها
    سلام
    من دانشجوام و الان دوران کارشناسیم کم کم داره تموم میشه . 22 سالمه . حدود یکسال پیش بصورت تدریجی به یکی از دخترخانم های همکلاسیم علاقه مند شدم اما احساسم این بود که شناختم کافی نبود .تصمیم گرفتم شناختم رو ازش بیشتر کنم و بیشتر باهاش در ارتباط باشم . تصمیم گرفتم یه درس عملی با ایشون بردارم که ایشون بدون هیچ مشکلی قبول کرد و کم کم از طریق مسایل درسی شناخت نسبی ام ازشون بیشتر شد و دیدم اون چیزی که میخوام ( جدا از مسئله خانواده اش) می بینم . البته گاهی زیادی بهش توجه نشون میدادم و کم کم بصورت غیرمستقیم بهشون گفتم که علاقه مندم بهش اما باز هم واکنش بدی ندیدم از ایشون تا اینکه تصمیم گرفتم از طریق خواهرم قضیه رو بهش بگم که دیدم سر یه مسئله بی ربطی گفت که نامزد داره!
    و هیچکس هم تو دانشگاه و خوابگاه ( اهل شهر ما نیستن ) خبر نداشت از این مسئله !
    من که اول فکر میکردم بنابه دلایلی واقعیت رو نگفته چون من حتی حلقه دستش ندیدم یا آدمی نبود که در ظاهر بشه گفت با کسی دوسته ( چون آدم با روابط اجتماعی خیلی قوی نبود و آدم کم حرفی هم بود ) تصمیم گرفتم باهاش صحبت کنم که یه جای بحث گفت من اگه نامزد هم نداشتم به شما فکر نمی کردم ! وقتی پرسیدم چرا چیزهایی رو بهونه کرد و واقعیت رو نگفت .
    و من وقتی میبینم احساس میکنم بخاطر توجه زیادی که بهش نشون دادم اون حرفارو گفته و از من خوشش نیومده و شاید و واقعا نامزدی نداشته ...
    خلاصه احساس ناراحتی شدید و افسوس من رو گرفت بخاطر اینکه هرروز باید ایشون رو تو دانشگاه میدیدم و احساس خیلی بدی پیدا کردم . احساس بی عرضه بودن بهم دست داده . اینکه میبینم اطرافم ، فامیل ، دوستان همه ( حتی اون دختری که بهش علاقه داشتم ) دارن یا نامزد میکنن یا رابطه ای دارن ( گرچه رابطه های دوستی رو درست نمیدونم ) واقعا احساس تنهایی شدید و ناراحتی بهم دست میده . چون انگار هیچ جذابیتی ندارم که یه دختر خوشش بیاد ازش . نه قیافه نه هیکل نه اخلاق ( آدم خوش اخلاقی هستم ولی هیچکسی توجهی به این مسئله نداره انگار ) نه مسایل دیگه ... و احساس تنفر میکنم نسبت به خودم. حتی خیلی وقتا توسط بقیه مسخره میشم که چطور هیچ رابطه ای با جنس مخالف نداشتم ! یا وقتی تلاشی میکنم یا همه نامزد دارن یا با کسی دوستن !
    چند بار بعد اون قضیه سعی کردم ولی در نطفه خفه شد و همه انگار صاحب دارن !
    به دوستهام که نگاه میکنم این حس بهم دست میده که یه مشکلی دارم که بقیه اینقدر راحت دارن به هرکسی میخوان میرسن و من فقط درجا میزنم و گاهی حتی به مرز حسادت هم رسیدم !
    و این مشکلات تاثیرات خیلی بدی رو زندگیم گذاشته و تقریبا همیشه ذهنم درگیر این احساساته ...با این احساس نیاز چیکار کنم ...

    یک نفر شما رو مناسب بره ازدواج تشخیص نداده همین
    تموم شد و رفت
    حتی ممکنه اون خانم اون موقع که غیر مستقیم بهشون ابراز علاقه میکردین
    نظزشون مثبت بوده ولی بعدا به هر دلیلی تغییر کرده
    هیچ کس رو نمیشه قبل ازدواج واسه این چوب زد

    دلیلی هم نداره شما شکل رابطت رو تغییر بدی
    و از این به بعد بره دختری که دوسش داری
    ادای غرور بیای
    شما شکل ارتباطت اینجوریه

    انشالله مورد مناسب دیگه

  2. 2 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    Shayan68 (جمعه 04 مهر 93), soyloca (چهارشنبه 02 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. من نفرت انگیزم
    توسط shilaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 15:14
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.