سلام و وقتتون بخیر
اتفاقا اصلا ناراحت نباشین خیلی خوب شد که الان بهتون گفتن .. اگر با تردید وارد زندگی میشدن خیلی اوضاع بدتر میشد..خیلی ها با وجود این حس دوگانه به امید علاقه مند شدن و ... وارد زندگی میشن اما تو همون دوران عقد که دوران شیرینی باید باشه کلی اختلاف ایجاد میشه... در ضمن حتما نیمه گمشده شما نبودن ایشون.. اتفاقای خوب در انتظار شماست![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)