آدم هر انتظاری که داره دنبال گزینه یی می ره که خواستشو در فعل داشته باشه.نه که
بخواد عوضش کنه.دختر چادری وجود داره،احتیاجی نیست دختر مانتویی به خاطر خواست
یکی دیگه چادری بشه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آدم هر انتظاری که داره دنبال گزینه یی می ره که خواستشو در فعل داشته باشه.نه که
بخواد عوضش کنه.دختر چادری وجود داره،احتیاجی نیست دختر مانتویی به خاطر خواست
یکی دیگه چادری بشه.
asal2013 (جمعه 04 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93), زندگی تازه (جمعه 04 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)