سلام صحرا جان خوبی
منو یادته
دلم برات تنگ شده بود راستی پسر منم 14 ماهشه
می دونی ریشه اصلی مشکلاتت بیکاریه همسرته
صحرا به طلاق و این چیزا هم فکر نکن فقط و فقط کمکش کن بره سر کار
من امسال همسرم همش سر کار از صبح تا 10 شب مشکلاتم با همسرم و خانواده اش به حداقل رسیده
مرد اگه بیکار باشه اعتماد به نفسشو از دست می ده و با زمین و زمان هم می جنگه ولی اگه بره سر کار کلی احساس خوب پیدا می کنه که به تو و دختر گلتم انتقال می ده
بیخودم به طلاق فکر نکن حیف دخترت نیست که بچه طلاق بشه و در اینده این مسئله تو تمام دوران زندگیش مثل پتک باشه تو سرش
- - - Updated - - -
دختر عموی من داره از همسرش جدا می شه و پسرش 3 سالشه نمی دونم چه قدر رفتاراش غیر عادی شده یه بچه عصبی که همه بهش ترحم می کنند و همه جا دراه دنبال باباش می گرده با یه دنیا عقده و ناراحتی از غالم و ادم
به خاطر خدا فقط و فقط به فکر دخترت و اینده اش باش
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)