سلام ممنون از نظرات خوبتون
سلام پاییزه جان خوبی؟
بهش غر نمی زنم و وقتی می اد خونه خیلی بگو و بخند می کنم ولی گاهی می شینم فکر می کنم با خودم می گم الان که جوونیم دوست دارم استفاده کنیم وقتی پیر شدیم دیگه چه فایده داره
درسته داره زحمت می کشه و چاره ای هم نداره ولی این روزا هم دیگه بر نمی گرده
به خدا پسرم گاهی وقتا که تو جمعیم باباش با بقیه براش فرقی نداره بس که کم می بینتش
نمی دونم به خدا از طرفی اصلا نباید و نمی تونم ناراحتش کنم و بهش گله کنم از طرفی هم خودم از این اوضاع کلافه ام
اینقدر دلم برای اخر هفته ها می گیره که خدا می دونه
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)