شاهنامه آخرش خوش است
به نظر من 16 سال اختلاف سن در دنیای امروزی به نظر من مرگ یک رابطه است.
نمی دانم در کدام شهر هستید ولی من طی دو ماهه گذشته 3 مجلس عقد و عروسی رفته ام که که در دو تا از آنها دختر 2 خانم 2 سال و 3 سال بزرگتر از پسر بود و سن آنها سی به بالا.
مرد 38 ساله ای که دختر 22 ساله میگیرد یعنی خود را در سطح برآورده کردن نیازهای جسمی و روحی و فکری یک
دختر 22 ساله میبیند با افکار و عقاید یک دختر جوان که تازه وارد جامعه - دانشگاه و کار شده.
تنهای خسته عزیز و ابی بیکران عزیز کدام از شما راضی هستید جدای از شرایط سنی و جنسی یک دختر 22 ساله
به شرایط فکری و عقلی که در 22 سالگی داشتید باز گردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدام از شما راضی هستید یک عمر با مردی زندگی کنید که تمایلات و گرایشات روحی و فکری و ... او تقریبا به اندازه
نصف سنش هست.
"تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"
مطمین باشید اینچنین مردانی همان بهتر که شما را انتخاب نکنند زندگی با آنها صبر زیاد و گذشت بسیار میخواهد
خودشان هم این را میدانند که سراغ دختران کامل و بالغی مانند شما نمیاند و به زنانی همسن دخترانشان رضایت
میدهند![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)