سلام .
عیدتون مبارک
فردا اولین روز کاریمه .
باید تازه برم ببینم میخوان کجا بندازنم ، بهم گفتن چون تخصص کافی نداری تا گذروندن دوره ها شاید فقط کارای تایپی رو بدیم بهت!
راست میگن، من تخصص لازم رو ندارم، ولی خوب به دستشون میارم .
برام دعا کنید که بتونم موفق بشم و خودم و بهشون ثابت کنم تا بتونم توی جایگاه درست خودم قرار بگیرم .
از همتون بابت راهنمایی هاتون ممنونم .![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)