سلام ، این روزا بازم دعوا داشتیم ، بخاطر اینکه رفته بود شمال و منم انتظارداشتم زنگ بزنه و همش ازم سراغ بگیره ، راستش الان برام منطقی نیس خاستم ولی اونموقع بود!! نمیدونم کسی اینجوری هس که مثه من تو دعوا تمااام نارضایتی های قبل رو یادش بیا! همرو بگه! دلم معجزه میخواد .... ناامیدم نسبت به این رابطه و عاقبتش!