SOGAND جان ممنون از اینکه وقت میذاری و مطالب منو میخونی

( با این فونت بد و عدم فاصله بین خطوط و عدم پاراگراف ها)

و نظر میدی. خیلی لطف میکنی خانومی. بله دقیقا همین طوره واقعا موندم چه تصمیمی درسته....

این کاری که شما گفتین رو انجام دادم و نمره ی 80% رو آوردن....!!

ولی ترس من اینه که نکنه پس فردا که ما با هم ازدواج کردیم باز هم خواهرشون یا خانوادش

بخوان توی مسائل زندگیمون دخالت کنند.... !!!! همه ی ترس من همینه و نمیدونم چطور میتونم به

حرفاش اعتماد کنم که میگه وقتی زندگیش مستقل بشه دیگه اجازه نمیده کسی توی زندگیه مشترکش دخالتی کنه....!!

بخدا آرامشم ازم گرفته شده نمیتونم تصمیم بگیرم از طرفی خانوادمم خیلی موافق هستن و وجه ی

اجتماعی و شخصیتی خوبی بجا میذاره هرجا میره و با هر کسی که برخورد داره..... همه ازش تعریف

میکنند.

وای دارم کلافه میشم از بس فکر کردم.... کسی چرا راهنمایی نمیکنه.... چرا کسی نظری نمیده.....

از آقایون محترم سایت میخوام بیان نظرشونو برام بنویسن.... آیا از نظر شما هم این آقا مستقل نیستن...؟؟؟؟!!!!