واقعا ممنون از جوابتون
تو این مدت همه از من انتظار داشتن که جواب بدم چه خانواده خودم چه خانواده خاستگارم.راستش واقعا من نمیتونم الان تصمیم بگیرم واقعا نمیدونم چی کار کنم.
پس بهش بگم که بریم برای مشاوره ؟من نمیدونستم تو این مرحله هم برای مشاوره میرن، ممنون که راهنمایی کردین.
شما اطلاع دارین مشاوره چطوریه ؟ چه سوالایی میپرسن ؟باید تو همه جلسات با هم باشیم ؟ چه مدت طول میکشه ؟ چون من تجربه نداشتم نمیدونم .
راستی چه مدت برای اشنایی خوبه ؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)