نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
سلام مژده جان

معلومه دختر عاقلی هستی و بیگدار به آب نمی زنی .
شما با صبرو حوصله به شناختت ادامه بده و به عجله اون ها توجهی نکن هرچند میدونم گاهی به ادم فشار میاد در این مرحله مخصوصا که بگند عجله کن ولی تحت تاثیرش قرار نگیر .
بله زندگی مشترک اینقدر میارزه که باهم مشاوره برین .

بگرد یه مشاور خوب پیدا کن و بهش بگو که میخوایی باهم مشاوره برین .
اینطوری به خاطر مشاوره هم که شده مدت اشناییتون طول می کشه و خیلی نمیتونند بهت فشار بیارن .
و مطمانا مشاوره به مسایلی میپردازه که شاید به فکرت نمی رسیده.
در همین مرحله میتونین مشاوره رو شروع کنید.

خوشبخت باشی
واقعا ممنون از جوابتون
تو این مدت همه از من انتظار داشتن که جواب بدم چه خانواده خودم چه خانواده خاستگارم.راستش واقعا من نمیتونم الان تصمیم بگیرم واقعا نمیدونم چی کار کنم.
پس بهش بگم که بریم برای مشاوره ؟من نمیدونستم تو این مرحله هم برای مشاوره میرن، ممنون که راهنمایی کردین.
شما اطلاع دارین مشاوره چطوریه ؟ چه سوالایی میپرسن ؟باید تو همه جلسات با هم باشیم ؟ چه مدت طول میکشه ؟ چون من تجربه نداشتم نمیدونم .
راستی چه مدت برای اشنایی خوبه ؟