پروانه خانم عزیزبه نظرمن که فعلا ازخودت شروع کن
گفتی روحیه ات داغونه...گفتی خیلی باهم بحث میکنید...خب خانومی اینهلخودش کم دلیلی نیست واسه این رفتارشوهرت

شادباش..باهاش بخند...بحث نکن...اصلا بگوسرچه موضوعاتی بحث میکنید...مهارتهای ارتباطیت درچه حدیه؟؟فک کنم خیلی ضعیف باشی
چقدرمطالعه کردی واسه به دست آوردن مهارتهای زندگی...شوهرداری...

اون بایدازشما انرژی واعتمادبه نفس بگیره نه اینکه اینجوری حالش روبدترکنی