سلام
دیگه با هم اشتی کردیم
یه شب تو عالم خواب بلند شد و صورتمو بوسید و دوباره خوابید
نمی دوونم منم بخشیدمش
چند روزی هم مریض بودم
فکر کنم از غم وغصه بود فشار خونم خیلی پایین بود
خلاصه این روزا هم گذشت و من دوباره اینقدر دلم برای همسرم تنگ شد که نتونستم ادامه بدم
- - - Updated - - -
ممنون از همه دوستای خوبم که باهام همدردی کردید و بهم امید دادیدو راهنماییم کردید








علاقه مندی ها (Bookmarks)