سلام عزیزم....من کاملا درکت میکنم.منم 8 ماهه عروسی کردمو اومدیم 300 کیلومتر از خونوادم دور شدم...اولاش خیلی گریه میکردمو دلتنگ بودم...مخصوصا اینکه رابطم با شوهرمم خوب نبود زیاد... اما الان بیشتر عادت کردم...هر چند هنوزم خیلی سخته... منم اولاش چند تا تاپیک اینجا زدم راجب دوری...ولی عادت میکنی.. باید سعی کنی حسابی خودتو سرگرم کنی تا اذیت نشی...تو خونه بمونی همش فکرو خیال میکنی و واست سخت میگذره..راهتون خیلی دوره؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)