سلام اقای همدردی
یه زمانی خیلی خیلی بهم کمک کردید و کاش می شد بهتون کمک کنم
چند بار اومدم براتون بنویسم ولی نمی دونستم چی بگم و از خوندن پستاتون ناراحت شدم
لطفا تا می تونید رفتار جرات مندانه در پیش بگیرید
شما به نظرم دارید جوری رفتار می کنید که انگار هیچی نیستید و هر شرایطی رو تحمل می کنید و خانومتونم به این نتیجه رسیده که هر جور رفتار کنه شما دم نمی زنید چون به قول خودش از شما سرتره
و این کاملا اشتباه و شما با رفتاراتون این مسئله رو به همسرتون القا کردید
اول ا ز هر چیزی اعتماد به نفس خودتونو به دست بیارید
این که شما سکوتم کنید راه حلش
نیست
حتما همسرتونو به جلسات مشاوره ببرید
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)