من دیدم بعضی ها مادر خانومشون رو خاله صدا میزنن احتمالا اون ها هم مشکل شما رو دارن .
ولی به نظر من بابا و مامان بهتر هست مخصوصا که داماد ها معمولا رابطه خوبی با مادر و پدر خانومشون دارن و خانواده هم داماد ها رو دوست دارن .
بالاخره پدر یا مادر همسر پدر و مادر ما هم محسوب میشن .باعث صمیمیت و محبت هم میشه .
این طبیعیه که کمی بعد از عقد نشه راحت با این الفاظ صداشون زد اما به مرور راحت میشه .مثلا اولا به شوخی بگین مادر جان بجای مامان و کم کم به سمت مامان برین.
بعضی از مشکلات مخصوص ما ایرانی هاست
به نظر من هم خیلی چندش آور هست که آدم این اسم ها رو برای کسانی غیر از پدر مادرش به کار ببره
.
نظرها متفاوته اتفاقا به نظر من خیلی هم قشنگه هرچند اولاش سخته فقط راهش غلبه بر خجالته .چرا چندش اور؟!!!
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)