سلام
ربون خانوما محبت و عشق
با خانومت صحبت کن
حتی در اغوشش بگیر و بهش بگو که خیلی دوسش داری
بعدم در اخر چیزایی که ازش می خوای رو بهش بگو و مطمئن باش عملی می شه
هیچ خانومی نیست که در مقابل عشق و محبت همسرش تسلیم نشه
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
سلام
ربون خانوما محبت و عشق
با خانومت صحبت کن
حتی در اغوشش بگیر و بهش بگو که خیلی دوسش داری
بعدم در اخر چیزایی که ازش می خوای رو بهش بگو و مطمئن باش عملی می شه
هیچ خانومی نیست که در مقابل عشق و محبت همسرش تسلیم نشه
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)