سلام دوست عزیز
بنظرم من اراده کن و خودت رو تغییر بده
زندگیت رو هدر نده
بی خود و بی جهت شاد ..میشه بخدا میشه...
برو یه سری به بیمارستانا و قبرستونا بزن ...اونوقت زیبایی ها زندگی رو میبینی!
اونوقت خدارو شکر میکنی
به خودت بیا از همین امروز...
تشکرشده 30 در 20 پست
سلام دوست عزیز
بنظرم من اراده کن و خودت رو تغییر بده
زندگیت رو هدر نده
بی خود و بی جهت شاد ..میشه بخدا میشه...
برو یه سری به بیمارستانا و قبرستونا بزن ...اونوقت زیبایی ها زندگی رو میبینی!
اونوقت خدارو شکر میکنی
به خودت بیا از همین امروز...
Pooh (شنبه 17 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)