درود بانو
سری که درد میکنه رو دستمال نبند
شریک اگه خوب بود خدا یکی واسه خودش میگرفت.سعی کن حساسیت شوهرت را نسبت به خانوادت زیاد نکنی پدرت هرجور هم منزل را بسازه بازم حرف و حدیث پیش میاد مخصوصا اطرافیان شوهرت ما شغلمون فروش مصالح ساختمانی و ابزار یراق و کاشی و سرامکیه خانوادگی شغلمونه از من میشنوی به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان چنین کاری انجام نده حتی با پول خودت پدرت داداششت هم خواستن بسازن قبول نکن.این فقط از دید کسی که شغلش با ساختمان سازی سروکار داره بهت میگم
از دید یه مرد هم بخوام بگم علاوه بر موضوعاتی که دوستان مطرح کردند دوست عزیز پارسا
بانو شیدا و زندگی موفق گرامی اینو از من بشنو از هر کاری رفتاری یا حرفی که باعش بشه شوهرت نسبت به خانوادت حساس بشه دوری کن 
در اخر اگه شوهرت خانه خودش را بفروشه و پدرت خانه بسازه و این وسط شما خیلی هم سود ببری بازم بنظرم ارزش نداره که حتی یکروزش بخواد با دلخوری و ناراحتی باشه.پس خواهشا اینکار را انجام نده به هیچ عنوان
- - - Updated - - -
پ.ن:نظر بالا با توجه به خواندن چنتا پست آخر بود
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)