من با این تیپ ازدواج ها مخالفم
متاسفانه مشکل ما در اینکه همش به گذشته و حال نگاه می کنم ولی باید به آینده هم نگاه کرد کوچکترین مشکلی که می تونه پیش بیاد اینکه خانم باردار بشه مرد یا زن فرقی نمی کنه هر دو در قبال این بچه مسئولند ولی آیا اونهایی می تونن این مسئولیت رو بپذیرند؟؟؟؟؟
یه مشکل دیگه حریم و قداست خانواده هست با این نحوه ازدواج با این قداست زیر سئوال رفته و حریم پاره شده خانواده چه کنیم؟؟؟؟؟
من با wintersun77 موافقم البته از نگاه خودم
رابطه های پنهانی که با هزار جور ترس شروع میشه این وضعیت جامعه هست وای به روزی که ترس از خدا و خانواده برای نوجوانان و جوانان ما نباشه چه شود مملکت گل و بلبل ما!!!!!!
در پناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)