به نظر من اگه همسرتون به شما اعتماد داشت همچين درخواستي ازتون نميكرد شما خودتون باعث عدم اعتماد همسرتون شدين و حالا براي جلب اعتماد دوباره اش بايد كارهايي بكنين كه اعتماد از دست رفته ترميم بشه پيشنهاد ميدم يه خانم استخدام كنين و همسرتونم وارد شركتتون كنين اينطوري هم همسرتون هميشه در كنارتونه و احساس خوبي ميكنه هم شما با كارمندتون به كارهاتون ميرسين من خودم يك سال در دفتر شوهرم با يه پست كاملا فرماليته حضور داشتم و خيلي براي رابطه من و همسرم خوب بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)