جالبه نظرات بعضیها .
فقر یعنی بی عرضگی و نداشتن جنم .
چقدر احمقانه .
خود من از 6 سالگی کار میکنم . الان 26 سالمه . به جرات میگم از 99 درصد جوونای هم سن خودم تو ایران بیشتر تلاش کردم ولی از 70 درصدشون عقبترم .
نه به خاطر بی عرضگیم . به خاطر شرایط زندگی و خانوادم .
یه سری هم میگن آدم تو 22 سالگی باید لیسانس بگیره . بله آدمی که شرایطش عادی هست .من 27 ساله دارم میشم و تازه ترم 5 هستم . در حالی که کل 12 سال دوره ی تحصیل شاگرد اول کلاس بودم با وجود اینکه کار میکردم . تمام همکلاسیام که شرایط مالی خوبی داشتن و برای گرفتن نمره رشوه میدادن و التماس میکردن الان لیسانس و فوق لیسانس دارن .
وقتی پول تعیین میکنه کی بره دانشگاه یا کی موفق بشه وضعمون بهتر از این نمیشه دیگه .
اونهایی که ادعای هوش و ذکاوت دارن یه آفتابه هم نمیتونن بسازنن . فقط مدرک پولی گرفتن .
خوبه که قبل از قضاوت دیگران یکم فکر کنیم .
بعد از ماهها یه دقیقه اومدیم همدردی حالمون بهتر شه گند زدن دوستان به حالمون .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)