به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 خرداد 94 [ 11:33]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,140
    سطح
    18
    Points: 1,140, Level: 18
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    66

    تشکرشده 136 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ارزششو نداره ولش کن، سرتو بالابگیر ونزار افکار منفی و سختی جدایی از پا درت بیاره

    دفعه دوم که اومد سراغت وابراز پشیمونی کرد نباید رابطه جنسی برقرار میکردی
    چقدر پررو هست که میگه اگرم بیام برا بچه میام

    این خاطرات خوشی که میگی همه ماداشتیمو داریم بازم میتونی لحظه های حتی شادتری برای خودت با همسری که لیاقت تو رو داشته باشه تجربه کنی
    فقط 4 سال عمرت هدر رفت والبته برای اون
    4 سال بهتره یا 40 سال زندگی بی لذت با این آقای پررو و بی لیاقت
    البته شاید ایشونم برای خودش دلیل داشته باشه اما احتمالا بنی اسراییلی
    خود کرده را تدبیر نیست
    انسان با امید زندس پس از این قابلیت انسانی استفاده کن
    ویرایش توسط ebi-larynx : شنبه 08 آذر 93 در ساعت 13:26

  2. کاربر روبرو از پست مفید ebi-larynx تشکرکرده است .

    maah64 (سه شنبه 11 آذر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 00:29]
    تاریخ عضویت
    1393-9-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    171
    سطح
    3
    Points: 171, Level: 3
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    ماه عزیزم همسرتون شغل و درامدی نداره ؟ عزیزم احساس میکنم همه مشکلات شما از اینه که شما علاقه ای به ایشون ندارید . واین در اعمال و گفتارتون کاملا خودش رو نشون میده . وقتی خودتون میگید که به ایشون علاقه ندارید چطور انتظار دارید که احساسات و روابط عاطفی از ایشون دریافت کنید . مردان همینطوری هم در ابراز اینگونه احساسات ضعیف عمل میکنند چه برسه به اینکه احساس کنند از طرف همسرشون مورد پذیرش نیستند . شما همه اش پولتون رو به رخ ایشون میکشید . در صورتی که در زندگی مشترک پول من و تو بی معنیه . شما میگید جهیزیه من نقدی بوده و خرج شده . مگه جهیزیه بقیه خانمها که غیر نقدیه توی گاو صندوق نگهداری میشه ؟ خوب جهیزیه در هر حال برای زندگی مشترک صرف میشه . من احساس میکنم شما همدلی لازم رو با همسرتون ندارید .
    دوست عزیز همسر من اون موقع که در ایران بودیم شغل خوب داشت درآمد خوبم داشت.ولی 1ریال هم به من نمیداد!!بلکه حتی از من پول میگرفت!همون ماه اول عقد از پدرم 2میلیون قرض کرد و هیچ وقت به روی خودشم نیاورد که پس بده در صورتیکه به پدرم گفت 2ماه دیگه پس میدم!این درسته به نظر شما؟کسیکه شخصیت خودش و همسرش براش مهم باشه همچین کاری میکنه؟من چه پولی به رخ میکشم؟مردیکه از جیب زنش و پدر زنش خرج کنه چه مردیه؟!بعد توقع دارید من احساسم بیشتر بشه و فکر نکنم که فقط برای پول اومده با من ازدواج کنه؟من همیشه میگفتم دوسش دارم ولی اون بعد از عقد هیچوقت نگفت دیگه دوسم داره!میخواستیم بریم مهمونی به خودم میرسیدم ولی 1بار نگفت این بهت میاد یا امشب خوشگل شدی...!امااااا من میگفتم تا اگرم یادش رفته یا بلد نیست یاد بگیره!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ebi-larynx نمایش پست ها
    سلام
    ارزششو نداره ولش کن، سرتو بالابگیر ونزار افکار منفی و سختی جدایی از پا درت بیاره

    دفعه دوم که اومد سراغت وابراز پشیمونی کرد نباید رابطه جنسی برقرار میکردی
    چقدر پررو هست که میگه اگرم بیام برا بچه میام

    این خاطرات خوشی که میگی همه ماداشتیمو داریم بازم میتونی لحظه های حتی شادتری برای خودت با همسری که لیاقت تو رو داشته باشه تجربه کنی
    فقط 4 سال عمرت هدر رفت والبته برای اون
    4 سال بهتره یا 40 سال زندگی بی لذت با این آقای پررو و بی لیاقت
    البته شاید ایشونم برای خودش دلیل داشته باشه اما احتمالا بنی اسراییلی
    خود کرده را تدبیر نیست
    انسان با امید زندس پس از این قابلیت انسانی استفاده کن
    مرسی دوست عزیز از انرژی مثبتتون...بله انسان با عشق و امید زندست...محبت محبت میاره...بی توجهی آدمو سرد و دلشکسته میکنه...
    امیدوارم همیشه دلتون پر امید و زندگیتون پر از عشق و شادی باشه...

  4. 3 کاربر از پست مفید maah64 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 11 آذر 93), sevil73 (چهارشنبه 17 دی 93), یه تنهای خسته (جمعه 14 آذر 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1393-10-12
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    694
    سطح
    13
    Points: 694, Level: 13
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 21 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزيز من فقط اين رو ميدونم كه شما يك بار حق زندكي كردن رو داري خوب زندكي كن وبا اين آقا ادامه ندين من خودم يك بار به خاطر مسائلي شبيه شما طلاق كرفتم و الان هم ازدواج كردم و خدارو شكر خيلي خوشبختم و وقتي خانواده خوبي دارين مطمئن باشيد فرصتهاي خيلي بهتر از اين آقا واستون در راهه من خودم اين مشكلات رو تجربه كردم و حال شما رو ميفهمم وبه نظر من از اين مسائل به راحتي رد نشيد وطلاق رو انتخاب كنيد و نسوزيد و بسازيد
    ویرایش توسط الهه naz : چهارشنبه 17 دی 93 در ساعت 04:06


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.