با سلام
همانطور که رزای عزیز اشاره داشتند ، بخشی که مربوط به مسائل زناشویی شماست مشمول بند 22 قوانین همدردی هست یعنی در صحن عمومی تالار نباید مطرح شود .
در خصوص قهر های همسرتان تاپیک جدایی باز کنید و برای مسائل زناشویی نیز می توانید مشترک انجمن آزاد شوید و از بخش مشاوره تخصصی و خصوصی بهره ببرید .
با تشکر









علاقه مندی ها (Bookmarks)