سلام
من نمیدونم این دخترا چرا تا عقد میکنن خودشونو ول میکنن زیر شوهر حالا اونم پررو شده و هیچ انگیزه ای برا بدست آوردنت نداره
باهاش جدی صحبت کن اونم فقط یکبار اگه آدم نشد(البته ببخشید ازش ناراحتم)
با خانوادش در میون بزار
تشکرشده 136 در 41 پست
سلام
من نمیدونم این دخترا چرا تا عقد میکنن خودشونو ول میکنن زیر شوهر حالا اونم پررو شده و هیچ انگیزه ای برا بدست آوردنت نداره
باهاش جدی صحبت کن اونم فقط یکبار اگه آدم نشد(البته ببخشید ازش ناراحتم)
با خانوادش در میون بزار
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)