همونطور که مینا جون گفتند حتما برای تسویه حساب با همسرت برو . یعنی خودت از همسرت بخواه که به شما کمک کنه . در جواب امیدوار عزیزم هم میخواستم بگم که بهتره وقتی به دکتر اقا مراجعه میکنید با همراهی یکی از نزدیکانتون باشه . اینطوری هم خودتون راحت ترید هم سو برداشت نمیشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)