بله دوست گرامی پست مدیر رو هم خوندم ولی میگم اون خانم شیدا خیلی از من وضعیتش بهتره و از خدا میخوام ک تو زندگی آیندشم موفق باشه.. ولی دردها متفاوته؛ جنسشون، اونایی ک باعثش میشن و..... من تو سن 25 سالگی بدون هیچ گذشته و حال خوب... بماند..
تشکرشده 9 در 4 پست
بله دوست گرامی پست مدیر رو هم خوندم ولی میگم اون خانم شیدا خیلی از من وضعیتش بهتره و از خدا میخوام ک تو زندگی آیندشم موفق باشه.. ولی دردها متفاوته؛ جنسشون، اونایی ک باعثش میشن و..... من تو سن 25 سالگی بدون هیچ گذشته و حال خوب... بماند..
آویژه (شنبه 29 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)