سلام. اگه به مشکلاتت تون هم اشاره میکردین بهتر بود .و اینکه شما میگین عشق نبوده و اجبار خانواده بوده .خودش یه بحث مفصل داره . به عقیده ی من شما بهتر میتونین نسبت به بعضی ها خوشبخت تر باشین چون اگه در این دوران (عقد ونامزدی )اگه بخواین بیشتر همدیگه رو بشناسین علاقه ی خاصی بینتون پیش میاد .اگه صبر پیشه کنید ویه کم انتظارا تتون نسبت به هم کم باشه مشکلی پیش نمیاد ورابطه ی شما بهتر میشه .شاید هم شما اینطور فکر میکنین بهتره به مطالبی که در رابطه با ازدواج وامسال اینها در تالار قرار دادن توجه کنید .بدون شک جواب میده ...موفق باشید