نمیدونم پستتون رو به قصد مزاح ارسال کردین یا اینکه جدی بود!
به هر حال، فیلمش رو دیدم اما چه مقایسهای میشه بین شرایطم و اون فیلم انجام داد؟!
پسر خوب اندى ٢٠ سال عمرشو تو زندان بود با اون شرايط ولى به هدفش رسيد اونوقت شما ٤ سال رو از دست دادى افسرده شدى
تازه سالهايى كه اكثر افراد به بطالت ميگذرونن، يكىش خود من
در رابطه با هزينه تحصيل هم پيشنهاد مى دم يه چيزى بفروش و هدفتو دنبال كن و يه كار سبك هم كنارش انجام بده
علاقه مندی ها (Bookmarks)