اینا رو الان همه بلدن ! از من میشنوی برو شاگردی کن اوسا شو ته یه چیزی ...توی یکی دو سال گذشته، نرم افزار AutoCad رو به صورت حرفهای و نرمافزار 3DsMax رو نیمهحرفهای یاد گرفتم.
لوله کشی یاد بگیر ، جوشکاری یاد بگیر ، گچ کاری یاد بگیر ...ارایشگری یاد بگیر... زرنگ باشی عین فشنگ یاد میگیری !
بابا باید هنر داشته باشی ! مدرک رو بی خیال...
برو سقف کاذب زنی یاد بگیر ... برو سنگ کاری یاد بگیر ...
بعدا 3 سال دیگه به حرف من میرسی !








علاقه مندی ها (Bookmarks)