برادر خوبم میدونم که این حرفم رو هم قبول ندارید . طبیعیه که همسرتون از کارش پشیمون نباشه . چون شما هم از رفتارهای گذشته تون اصلا پشیمون نیستید . تا وقتی که نتونید خودخواهی خودتون رو مغلوب کنید هیچ کاری از پیش نخواهید برد . حداقل همسرتون مثل شما به این زودی و قبل از اتمام رابطه قبلی به فکر ازدواج نیافتاده . پیشنهاد میکنم فعلا برای اصلاح زندگیتون تلاش نکنید . فقط روی خودتون کار کنید و اخلاق و رفتار خودتون رو اصلاح کنید . البته من نمیگم همسرتون اصلا مشکلی نداره و فقط شما مقصرید . ولی ما به ایشون دسترسی نداریم و امیدواریم شما با مهارتهای رفتاری ایشون رو هم به اصلاح وادارید . نه با زور و تحکم .برادر خوبم اگر برادر خودمم الان این مطلب رو میخوند حتما اینو بهش میگفتم که جواب های هویه . و گریزی نیست . احساسات زن لطیفه و به غیر از محبت هیچ چیز دیگه ای کار ساز نیست .








اما پشت ماسکی از خشونت و منطقیت و اینا قایمش میکنید.

علاقه مندی ها (Bookmarks)