مگه مشکل شما این نیست که با مردم و تو جامعه و با افراد کارتون به مجادله میکشه؟
خوب دو حالت داره یا مردم با شما مشکل دارند یا شما با مردم. غیر اینه؟
واقعا من متوجه نشدم کجای سوال من جای تعجب داشت!!! دیدگاه و طرز فکر اصل ماجرا و راه حل مشکله.بگذریم.
اینجا جاییه که خیلی از آدما میان. مرد و زن و بچه و بزرگ و مجرد و متاهل .باسواد بی سواد باهوش خنگ با اعتماد به نفس بی اعتماد به نفس پولدار فقیر. از 18 سال گرفته تا
40 سال. نگاهی به تایپیکتون بندازید و با اعضای تالار آشنایی مختصر داشته باشید همچین طیفی رو میبینید.
این هایی که اومدن اینجا مردم ان. درسته شابد بگید اینا که وضعشون از شما هم خرابتره !!! اما اینا مردم ان. یه بخش کوچیک از جامعه.
بهزاد گرامی من بارها شاهد برخورد جامعه ی اینجا با شما بودم.
اکثریت با شما برخوردی خشن دارن. با شما بسیار تند رفتار کردن و انتقاد هاشون هر چند با ببخشید و تو رو خدا ناراحت نشو همراه بوده اما بسیار سنگین و مستقیم بود.
شما هم متوجه شدید و دارید تو حرفاتون محتاط عمل میکنید و حتی به من گفتین لطفا احساساساتی نشید. من احساساتی نمیشم خیالتون راحت :) .
نترسید من شما رو نمیزنم و تمام سعیم بر اینه که شما رو درک کنم. کمی دنیامون با هم متفاوته. این دیدگاه شماست حق دارید آزادانه دیدگاهتون رو بیان کنید.
من شاید اینجا بیام و هر از چند گاهی سوال بپرسم. امیدوارم حوصله تون رو سر نبرم.
چقدر از جواب دوستان چه با ربط چه بی ربط رنجیدید؟ نمیدونم نمیتونم باهاتون ارتباط بگیرم در واقع من این تشکرهای شما و جمله ی کاملا به جا فرمودید شما رو همچین باور ندارم. ببخشید
عمیقا احساس میکنم تشکر شما دروغه یا نه اشتباه میکنم؟ البته من کاملا متوجه ادب و متانت شما هستم ولی میخوام بدونم از روی ادبه یا واقعا چنین انتقاداتی رو در چنین حجمی سازنده
و عملی میبینید و کاملا راضی هستید و قبول دارید؟
ببینید من دیدگاه اولیه خودم روی شخصیت شما اینه که در کل انسانی خوش بینید ولی خوش بین با مشکل انتظار بالا. دلیل سوالم از حس شما اینه. میدونید که از نظر روانشناسی
عصبانیت ریشه در انتظار داره.
ببینید من اصولا وقتی ازکسی سوال پست قبلی رو میپرسم فرد مورد نظر میاد و جوابش انسان آرمانی ذهن خودش رو توضیح میده. شما عملکرد خودتون رو توضیح دادید؟ یعنی شما الان
کاملا از عملکرد خودتون راضی هستید یا نه دوست دارید تغییری کنید؟ چه تغییری؟ چه فاصله ای با انسان آرمانی و مورد پذبرش و دوست داشتنی ذهنتون دارید؟
ممنون .






علاقه مندی ها (Bookmarks)