سلام
نظر من اینه که به هیچ وجه این رابطه رو خراب نکن و این قضیه بی عشقی رو به نامزدت نگو که دنیاش میریزه بهم
احساس شما گذراس ،زمان همه چیرو درست میکنه
ممکنه هرچی به زمان خواستگاری نزدیک بشین این حس شما ویا شاید این استرس شما بیشتر بشه ،شما فقط مقاومت کن
پسر عموتم بنداز دور
اگه خیلی خسته شدی ونتونستی تحمل کنی برو پیش مشاور
افکار منفی رو از خودت دور کن و به این مشکلت بخند
خدارو شکر تنت سالمه این از همه چی مهمتره









علاقه مندی ها (Bookmarks)