ببخشید رک حرف میزنم ولی عرفان و ... رو بریزید دور .
اول برید ببینید اعتقاداتون درسته یا نه !
پس فردا حسرت روزهای رفتتون رو نخورید ... حاضرم محیطش پیش بیاد با هر کسی مباحثه کنم در مورد این مسائل !
اینقدر به ازدواج روحانی و عرفانی نگاه نکنید ... قرار نیست همسر ادم ما رو در بهشت یا جهنم همراهی کنه :))
شما اول برید یک کم فلسفه غرب بخونید ، یک کم شوپنهاور و نیچه بخونید اون وقت کمی از این دوز عرفانیتتون کاهش میدید.
یک کم از حالت رمانتیک خارج میشید .
عشق از دیدگاه فروید منشاش کشش جنسیه ، که از حالت نرمال خودش خارج شده
رو عشق دقیق بشید ، همش کشش جنسیه :))
اینقدر به این مورد بها ندید !
بابا بخدا توهم زدید ... ( منم توهم زدم منم عشق دوست دارم )
بیایم بیرون از این توهم ... خودمونو برای یه توهم نابود نکنیم...
عشق هست ، خیلی هم شیرینه ولی ما باید خود ساخته تر از اون باشیم که برای یه اراده به تکثیر که در طی تکامل درمون بوجود اومده اینقدر عذاب روحی به خودمون بدیم...
این یه حقیقته که چه با عشق چه بی عشق ما تا ابد تنهاییم
حرص چیزی رو نخوریم و شانس های زندگیمونو برای یه لذت فنا نکنیم .
گاهی نمیتونیم به مورد دلخواهمون برسیم... باید قبول کنیم...زندگی همینه !![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)