حالا باز شما 30 سالتونه ، یه فامیل داریم ما 35 سالشه چون کار درست و حسابی با درامد درست و حسابی و دائمی نداره هیچ جا بهش زن نمیدن .
خودشم دیگه بی خیال زن گرفتن شده...
فکرشم کابوس واره تا 35 سالگی روت نشه بری خواستگاری ! :((
ادم دلش کباب میشه ، روز به روز افسرده تر غمگین تر
دوست من ناامید نشو هر روز روزنامه ها رو بخون ، ورزش یادت نره ...امیدوار باش با سابقه 3 سالت امیدوارم زودی کار پیدا کنی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)