عسل جان
من ازدواج نکردم هیچکسی هم نیست که دوستم داشته باشه چه برسه به اینکه بخواد بهم پیشنهاد ازدواج بده
امیدوارم اشتباه نباشه نظرم
اما به نظر من پیشنهاد مستقیم از طرف دختر واسه ی راه حل های اخره. ملایمتت و اینکه سعی کنی بعضی کارهاتو با اون همراه کنی که ببینین همدیگه رو و حتی مهمانی دادن و دعوت کردنش و این چیزا رو بذار تو اولویت. یعنی تو روی خوش نشون بده یا به قولت چراغ سبز نشون بده که بدونه بیاد جلو اوضاعش بد نمیشه. بعدش خودش اگه بخواد ازدواج کنه میاد. اما اگه دیدی خیلی فکرت مشغولش شد بعد از اینکه همه ی این کارها رو کردی اونوقت واسه ارامش خودت و تمام کردن سرگردانیت و به عنوان اخرین راه حل می تونی به پیشنهاد مستقیم دادن فکر کنی. که احتمالش هم زیاده که رد شه پیشنهادت و یا اینکه حتی قبول هم کنه اگه ادم با ظرفیتی نباشه بعدا اینو تو دعوا ها بهت هی بگه.
تو با هر کار و رفتاری که می تونی سوقش بده به سمت گفتن پیشنهاد ازدواج. اما پیشنهاد مستقیم دادن رو بذار واسه اخر. ترجیح اینه که سعیت رو بکنی که از زبان خودش مطرح شه پیشنهاد اما تو بستر لازم رو فراهم کن. اروم اروم. و فقط بیان جمله اش بمونه با اون.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)