کلر دیازپوکساید یه کم بیقراریمو کم کرده وگرنه از صبح دور خودم می چرخیدم نمی تونستم حتی بشینم انقدر بی قرار بودم
چند روزی هست یعنی یه هفته است فکر کنم اصلا نمی دونم شایدم دو هفته است اما دو سه روزه زیاد شده حال بدم
قرص نخورم دیگه نمیشه
یه درد جدیدم پیدا کردم به همه حسودیم میشه این اعصابمو خورد می کنه
به زیبایی مردم حتی به سایز سینه! به اینکه وقتی من ولو بودم داشته یکی دیگه مقاله می داده سخنرانی می کرده همایش می رفته و تاالان که هم سن منه حدودا کلی بار زندگیشو بسته من هیچ کاری نکردم
به اینکه بدجنس هم هستن بعضی ها بازم حسودیم میشه
اصلا یه ادم سطح پایین شدم چند ماهیه. به زمین و زمان حسودیم میشه. به جای اینکه پاشم خودمو جمع کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)