واحد گرامی شاید دیشب نباید اینکارومیکردم و بی صبری کردم.اما گفتم خیلی وقته اذیتم میکنه
شما خودتون اگه توطول روز یکی مدام بره و بیاد در اطاقتونو باز کنه اذیت نمیشید.روزی ده بار در اطاقتونو باز کنه یا بره سر وسایل شخصیتون یا حرفای زشت بهتون بزنه؟
دیشب تا نزدکای صبح خوابم نبرد وتا نزدیک ظهر خواب بودم.هنوز حالم خوب نشده
دیشب یکی از مامورا مدام بهم توهین میکرد بهم میگفت کامپیوتر و وسایلتو بیار بزار وسط پذیرایی بزار انگار من یه اشغالم. خیلی ناراحتم که دیشب بهش نگفتم به شما ربطی نداره من کامپوترمو کجا بزارم.من ادم کینه ای هستم. خدا کنه از این ادم کینه نگگیرم و بیفتم تو فکر انتقام و جبران.چون باعث میشه لااقل شش ماهی خود خوری داشته ب اشم که چرا جواب این مرده رو که بهم بی احترامی میکرد رو درست ندادم.
نمیدونم کی دوباره حالم سرجاش میاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)