نقل قول نوشته اصلی توسط mohabat

سلام:
از شما اقا پسر ها خواهش میکنن من در شناخت و فهمیدن منظور بعضی رفتار پسر ها کمک کنن.چون پسر ها همجنس های خودشونو بهتر می شناسند.

ب
ه نظر شما چرا بعضی از پسر ها احساساتعاشقانشونو از دختری که دوستش دارن پنهان می کنن؟

چرا بعضی از پسر ها بدون دلیل از دختری که دوستش دارن خسته میشن و حتی میخوان که ازش جدا بشن؟

چرا پسر ها نگاههای عاشقانشونو از دختری که دوستش دارن حاشا می کنن؟

پسر ها راحت می تونن عشقشونو فراموش کنن یا اینکه می خوان سرکوبش کنن؟

به نظر شما اگه پسری به دختری ابراز عشق کنه و بعد اون دختر به همون پسر ابراز عشق کنه پسره خودشو گم می کنه و جنبشو نداره؟
اگه پسری ازدختری که دوستش داره و اون هم اونو دوست داره بعد از مدتی بی دلیل خسته بشه ایا دوباره برمیگرده؟
سلام
1- برخلاف تصور شما معمولا پسرها به دلایلی که یکیش راحت تر بودن اینکاره برای اونها بسیار بیشتر احساساتشون رو بروز می دن.
2-بی دلیل؟ مطمئنید؟
3- به 1 برمیگرده
4-ببینید براتون مراجع زیادی می تونم بیارم که نشون می ده عشق در آقایان بعد از فراغ تازه توفان می کنه! معمولا اگر
اتفاقاتی که در اطرافتون میفته صفحه حوادث روزنامه هاو.. رو بخونید یخورده بیشتر دقت می کنید.
5-به مردها با کارهایتان نشان دهید که علاقه دارید. نه با وسواسهایتان! و نه با افراط در ابراز محبتتان. آقایون بسیار علاقه دارند که محبت شما رو در بوته آزمایش ببینند. زیباترین روز یک پسر که شما رو دوست داره اینه که چیزی رو که یک سال قبل بهش علاقه نشون داده براش روز تولد تهیه کنید. راجع به بقیه موارد کاری ندارم. اما گرفتن هدیه تاثیر ماندگارتری رو در ذهن یک پسر به نسبت یک دختر می گذاره.
آقایون از شدت بحث در هراسند. بسیار علاقه مندند که همه چیزآروم جلو بره. نیاز نیست شورش در بیاد.کم کم. دقیقا وقتی یقین کردید دوستش دارید!!!!!!(جمله آخرم دلیل عدم اعتماد آقایونه-آقایونی که دروغ می گن می دونن دارند دروغ می گن- خانومهایی که دروغ می گن اینو نمی دونند(عمق احساسات خودشون رونمی دونند.)