با سلام و درود خدمت مدیر همدردی و سپاس بابت راهنمایی های خوبتون ، باید خدمتتون عرض کنم که من نه مشاور هستم و نه هم تخصصی تو این زمینه دارم ، من به عنوان یک کاربر معمولی نظرمو گفتم ، ببخشید اگر تند و نامناسب صحبت کردم من خودم هم با کوله باری از مشکلات که روز به روز بهش اضافه میشه اینجا اومدم و انتظار دارم دوستان و کسانی که تخصصی تو زمینه مشاوره یا تجربه ای مشابه مشکلات منو دارند ،کمکم کنند.
و اما....
آی تک جان شما برای مشاوره و همدردی اینجا اومدین ولی با تند خویی کاربرایی مثل من مواجه شدین من از جانب خودم متاسفم و عزر میخوام(عذر ! نمیدونم کدوم درسته آخه هر جا یه چیزی نوشته! اینا هم با این زبانشون ایششش...) ، شما حق دارین درباره آینده و سرنوشت خودتون تصمیم بگیرین و به کسی هم مربوط نیست ، من فقط به عنوان یک دیدگاه مخالف شما نظر دادم و گفتم شاید بتونه به تصمیم گیری بهتر کمکتون کنه ، نوع انتخاب و تصمیم گیری شما متاثر از خانواده ، فرهنگ و جامعه (دوستان ، فامیل ،دانشگاه و...) شماست ، مثلا چقدر به دین و اعتقادات ، ثروت ، تحصیلات ،زیبایی و.... طرف اهمیت بدین و هر کدوم در چه اولویتی برای شما قرار بگیره ،یک مساله ای که هست اینه که ممکنه یکی عاشق شما باشه و سالها شما همه فکرش بوده باشین و شما هم بدون اینکه قانعش کنین که به درد هم نمی خورین جواب رد بهش بدین و دیگه هم تحویلش نگیرین ، البته اینی که گفتم منطق نیست ولی عشق چیزیه که وجود داره..... بر منکرش لعنت ، البته نمیگم که خدایی نکرده شما همچین کاری با کسی کردین ولی انسانها باید به احساسات هم احترام بزارن و شما هم این احتمالو بده که بعضی از این صد نفری که خاستگاریتون اومدند عاشقتون بودند .








علاقه مندی ها (Bookmarks)