دیگه نیازی به اقدام برا خواستگاری نیست !!!!! چه صلاح باشه چه نباشه !!!!!!!
نامزدش کردن !!!
حالا من موندم وغرور شکسته شده
حالا من موندم و یه دل شکسته و یه فکر مشغول
حالا من موندم و یه دل پر از کینه
حالا من موندم و یه کوله بار تجربه
آهای غریبه آشنا ، فقط امیدوارم خوشبخت بشی . همین








علاقه مندی ها (Bookmarks)