سلام دوست عزیزم.دوست خوبم همه ی دخترها توی یک سنی این احساسها رو دارن.برای بعضی ها کمه برای بعضی ها زیاد خیلی ها تن به رابطه نمیدن و بعد از مدتی فراموش میکنن یه سری ها هم دوست میشن و حالا یا ازدواج میکنن یا شکست میخورن.اما چیزی که مهمه اینه که شما دوسال ایشون رو فراموش کردی پس خرابش نکن.
تو این دو سال از ایشون خبر داشتی؟ شاید ایشون الان ازدواج کرده باشن یا با دختر دیگه ای دوست باشه.اصلا به اینها فکر کردی.تماس شما با ایشون اصلا درست نیست به چند دلیل:
1) اگر ایشون ازدواج کرده باشن تماس شما ممکنه باعث رنجش خاطر همسر ایشون بشه یا ایشون رو هوایی کنه.
2)اگر ازدواج نکرده باش معلوم نیس هنوز همون ادمی باشه که میشناختیش شاید دیگه اون ادم دوست داشتنی شما نباشه
3)ممکنم هست قبولتون کنه ولی بعد از کمی رابطه دوستی ردتون کنه اونموقع شما میمونید با قلبی شکسته و غروری خرد شده
و هزاران دلیل دیگه
بعضی از عشق ها یا حس ها بهتر سرانجام نداشته باشن و تو دلمون بمونن تا اینکه با یه پایان ناخوش تموم بشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)