دوستان من roya.b و maryam.m حرفاتون به نظرم منطقيه اگه بتونم بهشون عمل كنم كه عاليه !
اما فكر ميكنم دوستي وارتباط كلامي باعث رشد فکری و بلوغ اجتماعی و فرهنگی بيشتربشه و در ضمن شناخت از دخترخانم ها را بيشترتر كنه هرچند معايبي كه اشاره كردين هم وجود داره.
از نظري كه دادين ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)