aykan جان این رابطه در تمامی کشورهای دنیا تجربه شده است. اصلا هم نتایج به این وخیمی که گفته می شه بر جای نگذاشته. شما به اون دختر بگید که رابطه مبنای ازدواجی نداره . این که امر بدیهیه که اون عقل داره و حق انتخاب. ازدواج اونقدرها هم کار راحتی نیست.شما به کار زنتون کار داشته باشید می شید نق نقو. نداشته باشید می شید بی تفاوت. مخارج حداقل ازدواج رو هم برآورد کنید. این رو هم درنظر بگیرید که توقعات دختر خانومهای نسل امروز توقعات 30 سال قبل نیست. همه چیز رو باید داشته باشید اگر می خواید زندگی خوبی داشته باشید. یک لحظه اگر در تاپیک "خصوصیات شخص مورد علاقه شما " برید می بینید تا سالها نمی تونید حداقل خواسته های یک دختر رو برطرف کنید.
اگر از لحاظ مذهبی مشکل دارید می تونید با هم صیغه شید(حتی بدون رابطه جنسی)
فقط صادق باشید و بگید هدف ازدواج ندارید. نوع صحبتها در این تاپیک زیادی احساسیه. ببینید واقعیت اطرافتون چیه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)