یکی از مزایاش اینه که طرف دستش می یاد با جنس مخالف چجوری برخورد کنه این خودش تجربه ای می شه برای زندگی مشترک آینده ش.
عیبش هم همون وابستگی و شکستهای عاطفی و اینا
تشکرشده 204 در 87 پست
یکی از مزایاش اینه که طرف دستش می یاد با جنس مخالف چجوری برخورد کنه این خودش تجربه ای می شه برای زندگی مشترک آینده ش.
عیبش هم همون وابستگی و شکستهای عاطفی و اینا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)