سلام . خونه شون میری زیاد نمون در حد یه روز بمون توقعاتشون رو بالا نبر. هر از چند گاهی خودت به مادر شوهرت زنگ بزن حال و احوال کن خودت رو شیرین کن پیششون. همیشه بهشون بگو مادر جون و پدر جون. هراز گاهی کادو بخر براشون کادوی کوچیک. خلاصه خودشیرینی کن
تشکرشده 303 در 118 پست
سلام . خونه شون میری زیاد نمون در حد یه روز بمون توقعاتشون رو بالا نبر. هر از چند گاهی خودت به مادر شوهرت زنگ بزن حال و احوال کن خودت رو شیرین کن پیششون. همیشه بهشون بگو مادر جون و پدر جون. هراز گاهی کادو بخر براشون کادوی کوچیک. خلاصه خودشیرینی کن
morteza2487 (جمعه 25 اردیبهشت 94), مهنا67 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)